B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

2.22.2005

b仔可愛的照片


大家好, 我係b仔, 大家識唔識得我!?
我都好靚仔下:p (呀媽成日都甘講架)
第一次跟大家見面, 都是給大家看看我可愛的一面, 免得嚇怕大家, 日後不再上來
明天開始.............我會打回完型, 大家就記住我可愛的一面啦 ^0^Posted by Hello

2 Comments:

Blogger roboman said...

b仔真係好靚仔好可愛的樣子, 精靈的眼睛, 貓b的樣貌, 姨姨要 ^3^ .....

3:00 下午

 
Blogger 梳打 said...

對眼真係好好好好大喎!

7:51 下午

 

發佈留言

<< Home