B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

9.26.2005

點解upload唔到相架 !?

feeeeeeeeeeee~

無相 !!

貓友們, 好耐無見.....

由於我近日忙於工作, 少左影相 & updated blog, 所以我個blog並唔係"接"埋左 ! 今日我嘗試upload相, 可惜............唔得 gei !? 我每日都有依時去參觀你們的blog :)

老師 !!!!!!!!!!!!!恭喜你已邁向一萬大關 ! yeah!!!!!!!!!!!!!

4 Comments:

Blogger Khloe's Handmade - 老圓日記 said...

eggegg, 我都好耐冇update 我個發霉blog啦, 所以都唔知添, 等我weekend試下先.

4:21 下午

 
Blogger eggegg said...

Joyce, 好掛住你呀 !

4:29 下午

 
Blogger 梳打 said...

試多幾次得ga la~

2:20 下午

 
Blogger Khloe's Handmade - 老圓日記 said...

eggegg, 我都係呀!!!! take good care!!!

11:19 上午

 

發佈留言

<< Home