B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

3.02.2005

神檯貓s


哼!!!! 你捉我唔到, 你捉唔到我 :p (拍拍patpat, 走佬)

~~喵喵~~~~~~~~~~~~~ Posted by Hello

3 Comments:

Blogger eggegg said...

回木木大人, 真係有執過貓s =_="

佢食左的d頭髮落肚, 結果大大的時候,有一條頭髮唔出唔入甘, 而且條頭髮痴住左一條s, 佢好想整甩, 結果跑上神檯.......甩左

事後唔知幾多天/月.....我發現左一條乾左gei =_=

11:29 上午

 
Blogger roboman said...

哎?, 佢個樣好可憐咁o既, 俾人擺?上?呢.....

4:50 下午

 
Blogger eggegg said...

蘿白, 你比佢個樣"握"左啦 ! 係佢自己跳上去, 想捉都捉唔返佢落黎呀, 音公 !!

要等佢心情好, 才會下來, 而且神檯夠高, 係佢最好的"避難所"

9:28 上午

 

發佈留言

<< Home