B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

10.04.2005

休想打我張床的主意 !


3尺係細d, 不過都尚算夠我轉身, 唔好諗住打我張床gei主意呀! 我會feeeeeeeeee人架 !

媽媽個朋友--毛毛大嬸, 就比我fee到"鼻哥lon"都無肉啦 :p hohhohohohohoho))))))))))))

2 Comments:

Blogger Khloe's Handmade - 老圓日記 said...

天涼了, 當然要霸番張暖笠笠ge?啦, corbie真識嘆 :p

11:22 上午

 
Blogger roboman said...

見到 uncle corbie 呢個咁威猛的貓樣, 我真係唔敢打張床主意呀, 我寧願?地下呀!

1:13 下午

 

發佈留言

<< Home