B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

5.14.2007

大熱天時


旦旦 : cobrie 先生, 請問你係樹, 做緊d 咩呀 !? 臂到對腳甘大, 仲反曬肚tim, 我真係no eye see 呀


corbie : 下 ! 你真係大近視呀 ! 好明顯我係到抖緊暑啦! 大熱天時甘, 真是熱屎貓呀 ! 你都知我地d 老人家, 身陳代謝比教慢, d 毛都未甩得切, 天就已經甘熱.........等佢自己甩都唔係辦法, 睇來都要我出馬, 等我lam 甩d 毛先可以快d
corbie : 仲有呀, 我而家要嘆下世界啦.......... 你唔好再阻住我, 快閃.........

5 Comments:

Blogger No See said...

I only see a big piece of thing on the floor woo, kakaka............

2:33 下午

 
Blogger roboman said...

waaaaaa .... corbie 好大件下喎!!!!! 話時話, 佢的減肥計劃有無進展呀?

2:25 下午

 
Blogger eggegg said...

no see, 你唔得甘架下, 個big piece of thing 就是corbie大人呀下, 佢話曬都是長出黎架wow ^0^
至於 why 是 big piece of thing, mmmm, 因為.....係出於手機, 張就下啦 =(^-^)=

蘿白小子,至於減肥計劃,由day 1開始, 佢已經食減肥糧, so far 佢都是輕左0.4 lbs=_=,玩多豕玩, 佢就無興趣, 要休息, 可能佢老紀老, 新陳代謝慢d

6:29 下午

 
Blogger 靜儀 said...

哈哈..雖然係用手機影,但我都睇得好清楚
有隻肥cobrie灘咗响樹呀^0^

11:27 下午

 
Blogger Garfding said...

Such a big boy!

Big uncle I mean :p

2:56 下午

 

發佈留言

<< Home