B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

10.13.2005

b仔的小時候


我就是小時侯的b仔啦 !同而家個樣都差不多, 不過當然大左好多啦 ^0^

我是在旺角的一個紙箱內被人發現的, 同行仲有我一位哥哥, 遲下叫媽咪upload埋張相比你地睇呀 ~

當時我們兩兄弟都仲未想定跟邊一位, 不過我就在媽媽身上留下了一個記認, hohohoho
因為個時我仲係bb, 我未識去廁所, 媽咪又抱住我唔放, 結果, 我在她的裙子上留下我的尿尿作為記認:p

今日介紹甘多先, 本貓大人, 又要去小睡一會啦 ~ 喵 ~

明天見 =^__^=

6 Comments:

Blogger roboman said...

B 仔貓 b 時好可愛呀! eggegg 點解當時妳唔一次過領養晒兩兄弟呀?

4:08 下午

 
Blogger Khloe's Handmade - 老圓日記 said...

b仔的小時候, 好cute呀!!!
好彩有你咋, eggegg

5:03 下午

 
Blogger eggegg said...

因為當時我係新手, 唔敢一次養二隻呀 !

加上, 我朋友當時都枇要一隻, 甘2隻岩岩好啦 ^^

b仔的哥哥都是住在青衣 ~

joyce, b仔都帶左好多歡樂給我 ^0^

5:41 下午

 
Blogger roboman said...

B 仔同哥哥住得咁近, 咁未可以成日互相探望下囉.

3:47 下午

 
Blogger izumicat said...

B仔都試過咁細既~~ hoho

9:55 下午

 
Blogger Unknown said...

B仔係米3月18號 2000年出世???
我隻B仔同你隻B仔好似樣

7:25 下午

 

發佈留言

<< Home