B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

3.08.2005

我係b仔, 我係corbie...........!? 我唔話你知:p


起網上交易,我地要確認對方gei身份呀 !
wei ...........你係咩水!?Posted by Hello

4 Comments:

Blogger SecondYIP said...

福爾魔布:「班點,b仔。」
>8-j

7:56 下午

 
Blogger SecondYIP said...

福爾魔布:「有可疑,可能兩隻都唔係!」
>8-j

7:57 下午

 
Blogger roboman said...

柑甜妙: 可以遮得晒個鏡頭, 我估係 uncle corbie.

11:36 上午

 
Blogger eggegg said...

柑甜妙,你好似好好食甘 :)...

哼,你錯了 ! 我係b仔呀, 福爾魔布就說得對啦! 我係班點貓呀!下面個幅才是uncle corbie呀,認清楚我地啦 ^0^

10:34 上午

 

發佈留言

<< Home