B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

5.23.2007

下雨天


corbie: 我唔開心呀, 成個星期都下雨, 真是悶死貓呀!
旦 : cor生, 你沒事嗎 !? 你無論晴天, 雨天 , 陰天, 都真是留在家, 食玩訓同去大大, 請問下雨天對你有無甘大影響呢?
corbie: 你個大蠢才, 你點會明白我lee d 大詩人的感受呀! 呀李白都慨嘆"月有陰晴完缺" , 你可唔可以代入下, 加d feel 上去呀?
旦: cor生........
corbie: 咩事呀! 你仲唔明呀? 等我再explain 一下你知呀......
旦: 等一下, 我明, 你有詩人的一貫瀟洒作風, 不過.............
corbie: 不過咩呀?
旦: 慨嘆"月有陰晴圓缺"個位, 該是蘇先生, 不是李先生
corbie: feeeeeeeeeeeee

旦: (心想) 都知話你又唔鍾意架啦, 哼........ ~_~

3 Comments:

Blogger roboman said...

corbie 大人, 呢個貓箱好似有 d 迫 kip 的感覺咁喎.

4:55 下午

 
Blogger eggegg said...

corbie 同b仔, 都好喜歡入lee 個盒訓架....

3:43 下午

 
Blogger 靜儀 said...

corbie落雨天就悶到要吟詩^^"
咁呢幾日熱到嘔=.="佢又會做乜呀??

11:48 下午

 

發佈留言

<< Home