B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

9.27.2007

ALMO 包包

經蘿蔔姨姨圖文並"荗"甘介紹 almo 的天然食品, 適逢中秋佳節, 我又一於比corbie 同b 仔試下, 今次試左包包先, corbie 選擇的 :corbie : 有新野食,好呀, 快d開比我食 !

b仔呢.............佢岩岩訓醒, 都未醒:

b仔 : 喵~~~~~~~係............唔..........係有野食呀.......( 打喊露中)

嘩, 埋來睇埋來擇呀, 有雞c 同 tuna 呀, 好香, 嗅到都流口水呀 :).......

兩兄弟齊齊開餐, 果然是有野齊齊食, 有交齊齊打^0^

嘩!你地睇下 corbie 個4個車look !


corbie食到甘上下, 先行離場, 清場大行動就由b仔進行.....

清左 ^0^

(註: 多謝蘿蔔姨姨送出罐罐同包包比b仔同高比試食 ^3^)

5 Comments:

Blogger 靜儀 said...

此留言已被作者移除。

5:01 下午

 
Blogger 靜儀 said...

此留言已被作者移除。

5:02 下午

 
Blogger 靜儀 said...

早排都有貓友送咗呢隻jelly包包比我呀><
不過消情一般咋 v_v

5:02 下午

 
Blogger eggegg said...

消情一般, 到底是靚媽d貓奄尖, 定是因為佢太天然, 無味精呢!?

lee d 真是要貓貓來作個判決了

3:41 下午

 
Blogger roboman said...

corbie 同 b 仔都鍾意食喎, 我相信佢地會更加鍾意食罐頭裝, 因為我家貓貓"食過罐頭裝, 日日四圍裝" (裝住我幾時再開個廚柜攞罐頭俾佢地食)!

11:39 上午

 

發佈留言

<< Home