B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

2.02.2008

我們真是好幸福

corbie and B : 旦, 那是什麼東東!?

旦: 這個是細媽給你們的福袋呀! 快多謝人家...















因餵藥需要, 我發現了friskies 的salmon and shrimp味是好幫手, 因為味濃, 而且質地柔軟, 把藥放入去, 他們吃了都不知是什麼一會事.....真好, 貓好, 人好, 大家好 ^0^

去過魚街的寵物店, 一直都找不到........上次是細媽給我的, 細媽把細細的日歷和禮物都分了給我們

細媽知我找不到, 二話不說就把家中的friskies都給我, 而且仲附加魚柳, 雞柳, 玩具, 收到時真是呆左!

無什麼好說了, 就在此再一次多謝細媽.........corbie 同b 都說要錫錫你呀..........細媽!















正面!















另一正面!!















側面 !!!

corbie , b 仔同旦旦真是好幸福, 因為成日都得到你們一眾貓友的關懷同教導, 大家又互相勉勵, 互為支持, 好記得2004 年,我養了第一頭貓- b仔, 在朋友介紹下找到我的第一份工, 亦因為lee隻貓同lee份工, 我上了網, 交上了現在的朋友, 亦因為朋友搭朋友, 又再認識更多的貓友.........

因為你們, 我生命得以更充實, 感謝你們~

1 Comments:

Blogger 靜儀 said...

哦..原來妳用"膠膠"嚟餵藥!!
笑屎人咩^^福袋三面睇..wakakaka
我都係因為老師而識到一班無名貓友,
再識到妳架....哈哈哈^0^
但b仔同妳第一份工又會有關係既??
開個topic講下好呀^^

12:14 上午

 

發佈留言

<< Home