B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

2.02.2008

Congratulations~ Kathy & Victor !

今年雙春兼潤月,宜結婚.續十月昇媽昇爸之給合,一月又是Kathy & Victor 的大日子,當日我跟昇媽連同Kathy的朋友組成姊妹團,全程見証了Kathy & Victor 的幸福的婚禮^^

會場佈置得十分漂亮,大家估估是那一間酒樓? 

會場的另一邊是由兩隻天鵝所組成的心型 ^^,估不到青衣都有如此場地...kathy所選的場地正是青衣聯邦酒樓, 正合我lee 個青衣人.......

玫瑰花球, 由當日的伴娘搶了, 相信不久之後又會有好事來......
提到玫瑰, 我想起 victor 了, 從kathy口中得知, victor 都不算是一個浪漫的人, 而且當日仲係一個怕醜仔, 為了迎娶老婆, 勇敢的說出心底話, 大家都要為此見証住, 因為 victor promised kathy 除了永遠愛她, 亦會給kathy 無限度的自由養貓架 ^0^.......kathy & victor 努力!
另外, 當晚victor 亦在kathy不知情下, 安排了來賓, 兄弟, 姐妹上台送上kathy 113支紅玫瑰, 因為他們就是在1月13日結成夫妻, 雖不是什麼新意, 但亦見victor 的心思同心意...........我都感動的眼濕濕 @@

好清香, 好漂亮的x丹花球, 我忍不住要跟忚合照呀 ^0^

靚靚新娘子kathy 出場了, 她當日同當晚都十分漂亮高貴........在此祝福所有已婚人仕甜甜蜜蜜,婚姻永遠幸福美滿, 生活快樂 ^^

1 Comments:

Blogger 靜儀 said...

蛋蛋,妳會唔會做鼠年新娘呀XDD
祝兩對貓友~新婚快樂,永遠都咁甜甜蜜蜜^0^

11:52 下午

 

發佈留言

<< Home