B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

3.09.2005

變身 !


我今日偷走出來玩 !
起街見到我同我"hi!"一聲好了,
不要告訴我呀媽同任何人................我係貓..........."樹~~~~~~~~~~"
高度機密 ~ Posted by Hello

10 Comments:

Blogger roboman said...

b 仔, 乜咁得閒出o黎 "hair" 呀!

11:34 上午

 
Blogger eggegg said...

B仔 : NONONO,蘿白姐姐, 正確來說, 我今日係出來"wet", 我通常起屋企"hair"夠,才出來"wet" :p

我lee身打扮好看嗎? hohohohoho

11:51 上午

 
Blogger 梳打 said...

wahahahahahaaaaaaaaaaaaa...Michael Jackon!

9:56 下午

 
Blogger SecondYIP said...

花靚Ken,我認得你,依家冇〝走粉〞?嘛?
>8-j

11:44 下午

 
Blogger eggegg said...

B仔:我係b仔呀, 唔係Michael Jackon or ken :p

仲有呀pudding大叔,自從脫離街貓生活後,我已經無店lee行好耐啦(金盤洗手),係時不時出來同d貓友lam下貓毛....喵 !

10:25 上午

 
Blogger SecondYIP said...

嘩哈哈哈……

好?,可以整到依相咁有趣o既相,佩服!
>8-j

11:01 上午

 
Blogger eggegg said...

pudding大叔,唔駛整架, 用電話相機入面個d背景影架咋........hohohohoho

11:18 上午

 
Blogger SecondYIP said...

呀?本來我唔認係大叔,不過,依家認?,用手機整,更加佩服。(尚宮式叩拜)
>8-j

11:58 上午

 
Blogger roboman said...

柑甜妙: 嘩, 連布甸大叔都有睇韓o架? 我都要講句佩服你囉....

5:35 下午

 
Blogger Bravo's Family said...

Wow...lee身打扮的確好西利呀.. =^o^=

7:04 上午

 

發佈留言

<< Home