B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

3.22.2005

比返d菲林我 !


望天打卦!

望左~~~

喂 ! 望見你隻手, 好似有d野wow, 你又影我相!!!

唔準影啦 ! 比返d菲林呀!! (語帶兇嚇)
Posted by Hello

新聞記者, 旦旦直擊現場報導.

4 Comments:

Blogger roboman said...

黃色的背景光線, 影得貓貓特別可愛, 我鍾意呀!

4:00 下午

 
Blogger SecondYIP said...

旦旦:

請問好係唔係學個影相呀?

pudding >8-j

9:01 上午

 
Blogger eggegg said...

回 pudding 大人, 旦旦未學過影相.
只是房中牆紙是黃色加上房燈又是黃色, 所以先影到甘, 絕無技巧可言 :p

9:42 上午

 
Blogger eggegg said...

BOWIE,你叫我老師, 則係你媽咪轉過d粉綠色牆紙佢啦 ^0^ or 油過都的

再唔係set個粉綠色background專比你地影相又得 ! 再加d花同草上去, 幾應季呀 ^0^

11:02 上午

 

發佈留言

<< Home