B仔...一隻越養越瘦的貓貓, 一隻過度活躍的貓貓, 一隻仲識主人的貓貓 Corbie...一隻食咩都唔瘦的貓貓, 一隻得人歡喜的貓貓, 一隻會出口咬人同fee人的貓貓 旦旦...我之唔係旦旦囉 ^___^

2.05.2008

蘿白姨姨收到了, 唔該曬

經蘿蔔姨姨介紹, 我地都要試下lee 隻oxyfresh口腔衛生液, 佢有幾好 !? 由姨姨自述下.....大家拉落dd 睇呀, 係11月26日的post ^^......真係岩曬d懶主人!
















蘿白姨姨好有心, 隨oral solution, 送左d罐罐同小食比我地, 多謝曬 ^0^










(lee 個叫 jerky , 成份有牛肉同海滲,對貓貓關節好的)






(lee 個係天然成份的罐罐, 貓貓食左都唔怕肥架wow.........可以放心食 ^0^)

6 Comments:

Blogger 靜儀 said...

哎唷...蘿白姨姨既自述開唔到呀@@"
有個好懶好懶既主人,好好好想睇下有乜
好介紹呀XDD

11:59 下午

 
Blogger roboman said...

靜儀, 妳試下睇呢度 http://hueyandmilk.blogspot.com/2007/11/blog-post_26.html#comments

我個 blog 係用 unicode 寫的, 所以如果出現空白 or 怪獸字, 妳可以試下係 pull down menu 度, View --> Encoding --> Unicode (UTF-8)

2:11 下午

 
Blogger roboman said...

eggegg, corbie 同 b 仔鍾唔鍾意食 d 海蔘片呀?

2:12 下午

 
Blogger eggegg said...

好出奇, b仔佢不愛吃呀!( 出似我意料之外呀!!) b仔佢有d抗拒,嗅嗅下, lam lam 下, 放埋入口, 佢竟然吐返出來呀 :o 是不是好唔正常的反應呀 !?

另外, corbie佢就比b仔好好多了, 食完一小片, 就露出一雙好想再食的眼神 ^0^, 結果當晚, 我給了半片給他

結論, corbie 比b仔更識食...=^.^=

2:52 下午

 
Blogger roboman said...

b 仔知道自己後生細仔, 唔駛食住。corbie 一聞就知係好野o黎, 食多 d, 第日跑得快過 b 仔o添呀!

5:16 下午

 
Blogger eda said...

按摩棒電動按摩棒飛機杯自慰套自慰套情趣內衣
角色扮演情趣,情趣用品跳蛋情趣跳蛋

G點性感丁字褲吊帶襪丁字褲無線跳蛋

衣蝶.
情趣按摩棒
潤滑液SM內衣性感內衣自慰器充氣娃娃AV情趣情趣用品

7:25 下午

 

發佈留言

<< Home